دانشجویان فناوری اطلاعات

این وبلاگ برای بچه های مهندسی فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور دستجرد قم ساخته شده

دانشجویان فناوری اطلاعات

این وبلاگ برای بچه های مهندسی فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور دستجرد قم ساخته شده

تبدیل متون به فایلهای تصویری

تبدیل متون به فایلهای تصویری: 

 

 

روش اول: تبدیل متون از word pad به فایل تصویری توسط paintword pad درج شده انتخاب کرده و کلیدهای Ctrl + C را بزنیم و سپس برنامه paint را باز کرده و کلید های CTRL + V را بزنیم. توجه داشته باشید هرچه طول متن بیشتر باشد font ریزتر می شود.paint نیست و برای اینکه بتوانید متون بزرگ را به عکس تبدیل کنید باید در چند مرحله متن را کپی کرده و سپس در paint بریزید و در نتیجه متن را به چندین فایل تصویری تبدیل کنید.paint را باز کرده و سپس از ابزاری که به شکل A می باشد را انتخاب می کنیم و یک کادر باز می کنیم و در آن می توانیم متن را بنویسم یا اینکه متن کپی شده را paste کنیم.View گزینه Text toolbar را انتخاب کنید.print screen که در بالای کلید های جهت نمای صفحه کلید است را می زنیم و سپس Paint را باز کرده و کلید های Ctrl + V را می زنیم و به این ترتیب متن مربوطه را به عکس تبدیل می کنیم.Internet explorer به روش Right click > save picture as... کپی کرد می توانید از همین روش استفاده کنید.

در این روش کافی است متن مورد نظر را که در برنامه

نکته: اگر متن مورد نظر خیلی طولانی باشد ویندوز قادر به کپی کردن آن به

روش دوم: در این روش ابتدا

نکته : اگر کادر مربوط به تنظیمات متن باز نشد باید از منوی

روش سوم: ابتدا کلید

نکته : برای کپی کردن عکسهایی که نمی توان آنها را مستقیما از طریق

یکی از مزایای تبدیل متن به عکس این است که برای خواندن متن مورد نظر نیازی به داشتن ویندوز یا برنامه خاصی ندارید.

تبدیل متون محرمانه به عکس یکی از بهترین راه های افزایش امنیت است زیرا با این ترفند هکرها نمی توانند متون شما را بیابند.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهران جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://daramade1.blogsky.com

با سلام

اینجانب با توجه به اینکه اکثر کسانی که در اینترنت به فعالیت مالی پرداخته اند به آن نتیجه که میخواستند نرسیدند

این سایت را راه اندازی کردم تا روشی را که خودم از آن به نتیجه رسیده ام به شما صاحبان سایت و وبلاگ عزیز آموزش دهم

******************************************************

روش 7



یکی از روشهایی است که من بر روی آن کار کردم و از آن کسب درآمد نمودم با این روش و با روزی حدود 2 ساعت کار درآمدی حدود 100 تا 150 هزار تومان در ماه خواهید داشت البته روش کار را باید آموزش ببینید و آن را دقیق اجرا کنید که خیلی هم راحت است

--------------------------------------------------------------------------------------

شما دوست عزیز فقط کافیست در این سایت عضو شوید و اعلام آمادگی کنید تا آموزش شما شروع شود عضویت کاملا رایگان

توجه : کسانی عضو شوند که در خود توانایی حداقل 1 ساعت کار در روز را داشته باشند






برای کسب درآمد با روش 7
روشی امتحان شده و قابل استفاده برای تمام کسانی که میخواهند از اینترنت کسب درآمد کنند
این روش یک روش کاملا تضمینی است و شما بلافاصله بعد از یادگیری این روش میتوانید نتیجه را مشاهده کنید
آموزش 100% رایگان و پشتیبانی 24 ساعته

**

توجه کنید در پر کردن فیلد های فرم عضویت دقت نمایید کاملا صحیح وارد شود

با تشکر

مهران عظیمی و امیر بانی

بهنام شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ http://computerworld.blogsky.com/

سلام هستی جان
از چند خط بالاتر از نکته ها متن ناقصه ، یعنی جمله ها ناقص میمونن و رفته به خط بعدی .

keshavarz دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://keshavarz-qompnu.blogfa.com

سلام هم دانشگاهی
من از دانشجوهای مدیریت و آبادانی روستاها هستم که یه وبلاگ برای خودم درست کردم.خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی.
با اجازه لینکت می کنم

بهنام پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ http://computerworld.blogsky.com/

سلام هستی جان
کجایی ؟ نیستی ؟
به همین زودی وبلاگتو ول کردی ؟ یادت باشه دلسرد نشی . اولش سخته ، بدون مشوق ، بدون بازدید . اما اگه هدفی داشتی برای باز کردن این وبلاگ پس بهش احترام بزار و برای رسیدن بهش تلاش کن.
من وبلاگتو دنبال می کنم و منتظر مطالبت هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد