دانشجویان فناوری اطلاعات

این وبلاگ برای بچه های مهندسی فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور دستجرد قم ساخته شده

دانشجویان فناوری اطلاعات

این وبلاگ برای بچه های مهندسی فناوری و اطلاعات دانشگاه پیام نور دستجرد قم ساخته شده

امتحان تربیت بدنی دوم تیر 1388

 

 

تا به اون شب لای کتاب تربیت بدنی رو باز نکرده بودم با اینکه یک هفته فرصت داشتم توی طول ترم هم خوندن از دانشجو جماعت بعیده   فکر می کردم راحته و احتیاج به خوندن نداره به اجبار روند دانشجویان شب امتحانی رو در پی گرفتم و شب و تا صبح بیدار ماندم و به هر زحمتی بود تمامش کردم . دم دمای صبح بود که کتابمو تموم کردم ، تصمیم گرفتم بخوابم قبل از خواب ساعت و تنظیم کردم برای ساعت 8:30 پیش خودم گفتم  خوب یک ساعتی  طول میکشه تا آماده بشم و ساعت 9:30 راه میفتم تا قبل از ساعت 9 به سرویس برسم  اون زمان متوجه نشدم چه اشتباه محاسباتی انجام دادم . 5 دقیقه مانده به 9 دوست جونم بهم زنگ زد... و... گفت : کجایی؟ ... من هم در کمال آرامش... گفتم : خونه؟...  که ...  گفت: خونه چیکار میکنی ؟ سروس داره حرکت میکنه!!! ...  من با تعجب ...  گفتم ؟ مگه سرویس ساعت 9 حرکت نمی کنه؟!!!... گفت : چرا الان هم 5 دقیقه مونده به 9 .

تازه اون لحظه متوجه چه اشتباه محاسباتی بزرگی کردم .و خودمو با سرعت نور به سرویس که در حال حرکت بود رسوندم .

حالا هر چی فکر میکنم نمی دونم چه جوری محاسبه کردم که اگه 9:30 حرکت کنم 9 می رسم ...!!!

تو اتوبوس کلی به این موضوع خندیدم و حالا هر وقت تو محاسبه ایی واضح اشتباه می کنیم میگیم: قضیه ی 9:30 حرکت کنم 9 می رسمه دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا نصیری دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

به سوالاتی که در نظرات داده بودید جواب دادم اما ایمیل بعضی ها مشکل داره یا اشتباه است چون هر کاری کردم میل ارسال نشد .
پی پال چه ارتباطی با این سایت داره ؟ شماره حساب پی پال همون ایمیلی که در سایت پی پال دارید که درآمدتون بهش واریز می شه در مورد صرافی دبی چون خود بانک ملی مبالغ بالای $ 1000 از طریق صرافی خودش در دبی به ریال تبدیل می کنه و از طریق سوئف بانک ملی به حساب شما واریز می کنه در ضمن هرکس بره بانک ملی براحتی سوئف کد دریافت می کنه
لازم به یاد آوری است که مبالغ کمتر از $ 1000 چندتا شرکت ایرانی که خودشون همه اینکارا رو انجام می دن و چند درصد کمیسیون می گیرن رو معرفی می کردم راحتر هم هست
اگر هم سوال دیگه ای در مورد پی پال بود به این سایتها مراجعه کنید
http://www.egolds.net/paypal_order_details.htm برای افتتاح حساب
http://www.istgah.com/firekeys/key_123098/ دریافت پول
http://www.yadoost.com/paypal.htm سایت مشاوره
اما قابل ذکر است که من در پائین باز کردن حساب بصورت رایگان رو توضیح دادم

علی پور سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://itmanager.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
لینکیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد